Povrat / Reklamacija - Trgovina Plod

Povrat / Reklamacija

POVRAT I ZAMJENA ROBE

Sukladno zakonu o zaštiti potrošača, u slučaju kupovine na daljinu (kada se ne radi o osobnom preuzimanju nego se roba šalje dostavnom službom), ovlašteni ste jednostrano raskinuti ugovor ne navodeći razloge za to, u roku 14 dana od datuma isporuke proizvoda, odnosno isporuke posljednjeg proizvoda iz narudžbe.

U slučaju jednostranog raskida ugovora postupati ćemo prema Zakonu o zaštiti potrošača odnosno Zakonu o obveznim odnosima. Povrat uplaćenog iznosa izvršiti ćemo nakon što je roba vraćena. Povrat robe morate izvršiti bez odgađanja, a najkasnije u roku 14 dana od dana kada ste nam izjavili jednostrani raskid ugovora.

Kupac je prema Zakonu o zaštiti potrošača dužan snositi izravne troškove povrata robe ako koristi svoje pravo na jednostrani raskid ugovora, a ukoliko kupac želi može nam se obratiti na tel. 098/993-8092 ili e-mail adresu: webshop@plod.hr radi obavjesti o načinu, mogućnostima i uvjetima vraćanja proizvoda.

Kupac je sukladno članku 77. stavak 5. Zakona o zaštiti potrošača odgovoran za svako umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda koje je rezultat rukovanja kupljenim proizvodom. Vraćeni proizvod mora biti neoštećen, s odgovarajućim originalnim etiketama, privjesnicama i deklaracijom.

Povrat artikala molimo da izvršite najkasnije 14 dana od primitka pošiljke uz sljedeće uvjete:

– proizvod koji vraćate ne smije biti korišten, te mora biti  zapakiran u originalno pakiranje sa neoštećenim privjesnicama i etiketama

– priložite originalan račun

Pošiljku možete vratiti na sljedeće načine:

1. dostavom pošiljke osobno na našu adresu: Ljudevita Gaja 6, 49000 Krapina

2. slanjem pošiljke dostavnom službom

Trošak povrata ili zamjene robe po osnovi greške na proizvodu snosi Trgovina Plod d.o.o. Vraćenu robu zamijeniti ćemo prema Vašoj želji ili izvršiti povrat novca na Vaš račun.

Troškove povrata i/ili zamjene robe, ukoliko se ne radi o grešci na proizvodu, u cijelosti snosi kupac.

ZAMJENA ROBE

Kupac može reklamirati proizvod osobno ili ga poslati na adresu tvrtke Trgovina Plod d.o.o.. Ukoliko je razlog zamjene oštećena ili neispravna roba, zamjena ide na račun Trgovina Plod d.o.o., a ukoliko je riječ o zamjeni robe zbog želje kupca, kupac šalje robu o svom trošku.

Prodavatelj nije odgovoran za eventualna oštećenja i ostale obaveze koje se nalaze u domeni dostavne službe, ali će u dogovoru s njima osigurati najbolju moguću uslugu za svakog kupca. Ako prilikom preuzimanja robe kupac primjeti bilo kakvo oštećenje dužan je reklamaciju uputiti dostavljaču na licu mjesta te istu javiti pismenim putem na e-mail: webshop@plod.hr

PRAVO NA OTKAZIVANJE NARUDŽBE

I trgovac (Trgovina Plod d.o.o.) i kupac mogu iskoristiti pravo na raskid ugovora (otkaz narudžbe) prije slanja robe na isporuku, uz povrat prethodno uplaćenih sredstava. Ukoliko trgovac (Trgovina Plod d.o.o.) iz bilo kojeg razloga ne može isporučiti plaćenu robu, kupcu se nudi zamjenski artikl, a ukoliko ga kupac ne želi, uplaćena sredstva se u cijelosti vraćaju kupcu.
Ukoliko kupac odluči raskinuti ugovor (otkazati narudžbu) prije nego je roba poslana na isporuku, povrat sredstava ću biti izvršen u roku 3 (tri) radna dana.
Ukoliko kupac odluči otkazati narudžbu nakon što je roba poslana na isporuku, povrat sredstava će biti izvršen u roku 3 (tri) radna dana nakon primitka povrata robe od strane kupca, umanjen za trošak dostave.